web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

A World Without Facebook

دیشب آخر وقت  ، آخرین پست فیس بوکم را برای مدتی نوشتم .

واقعا کامپیوتر وقت گیرترین ،جذاب ترین و جالب ترین اختراع بشر تا به امروز بوده. کلا این وسیله از سال دوم راهنمایی سرنوشت من را عوض کرد . به قول بهادر ب ن بعد از آشنایی به کامپیوتر من دیگه درس نخواندم . درس خواندن های شب امتحان ما را هم که مرتضی و دیگر دوستان دیده اند *! به هر حال کنکور ارشد پارسال را من یک نقطه عطف می دانم که یک ذره درس خواندن را یاد آوری کرد. البته قسمت ما برای درس خواندن ابنجا بود اما چند ماه درس خواندن ، چیس خوردن و اعصاب داغون کردن کم فایده هم نبود . برای علیرضا آرزوی موفقیت  و برای خودم شیرینی وعده داده شده در اردک آبی ! دارم .


  واما  فیس بوک ...
کلا در ایام امتحان ها تعطیل . میل چک کردن هم روزی دوبار یا سه وعده بستگی دارد. ترجیا چت کردن روزانه  هم تعطیل ، حالا شبا می شه چت کرد مشکلی نیست ! 


* یکی از بهترین شبها ، شبی بود که در منزل آروین پسر خاله گله داش موری گل برای دروس ارتعاشات مکانیکی و کنترل خطی درس خواندیم ! پیتزا خوردیم . بازی کردیم! حالا نوع بازیش بماند بهتر است !


۱ نظر:

شهرزاد گفت...

درس! کی شماها؟! اونم کجاو با کیا:) بهتر بود میگفتی یه شب رفته بودیم بازی کنیم و پیتزا بخوریم اگه شد یه نگاهی هم به کتابا بندازیم:)

Google Analytics Alternative