web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

وب لاگ


به قول سعید وب لاگ نویسی یعنی اینکه وقت اضافه داری ، من این اضافه می کنم یا حوصله اضافه !

البته من یه نموره می خوام استفاده از اینترنت را معقول کنم . زیاد تو کتاب چهره * نچرخم  و ... 
این که شارژر لپتاب ما که خیلی دلش بزرگه را با ریسک می شه تکون داد خوبه ، دیگه تو کتاب خونه دانشگاه فقز می شه کتاب خوند ولی بدیش اینه نصفه کتاب ها و مقاله ها " ای کتابه" !
یک سری اتفاق دومینو وار افتاد که امیر را یک ذره عوض کرد خوب و بعدش را خدا می دونه ! ایشا... خیره .

اگه بشه و جای خوبی پیدا بشه خونه را شاید عوض کنم ، هر آدم خوبی تمیز نیست و هر آدم تمیزی خوب . من این هم خونه ای هم را خوب می دانم ولی با نظافت شون مشکل اساسی دارم ، آشپزخونه که نیست پشه خونه است . با شلوار کوتاه که می رم اونجا کلا پام سرخ میشه ! دیگه اگه خود Aishwarya Rai همخونه باشه عمرا چون هندی ! 

این وبلاگ ما حافظ و معقولات و معشوقات زیادی رفته بالا باید نموره کمش کنم . 
اما قبل ازاین کار تعبیر فال حافظ قبلی خیلی جالب بود یه 3 مورد از 5 موردش به من می خورد یا من می خوراندمش ! از دست این حافظ ! 

* این تعبیر ماله من نیست اما قشنگ بود برای facebook .

۱ نظر:

شهرزاد گفت...

من که گفتم کثیفن.حالا آیوشواری رو قبول نمیکنی عیب نداره ولی اگه شاهرخ خان به پستت خورد ما رو بیخبر نذار:)

Google Analytics Alternative