web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

دعوت

هر چه از مالزی بد بگم از اذان گفتناش نمی شه بد گفت .به جای یک صدای آشنا که این جا 5 بار بگوش میرسه . "دعوت و صدای خدا از بندگان برای بر پایی ذکر " و چگونه می توانستم در ایران راحت از این صدا بگذرم ؟ 
البته خانه من همون صدای اذان را به زور می شه شنید و گرنه در یک جای نچندان دور 15 بار اذان می شنوند
تنها چیزی از شیعه بودنم را اینجا مشخص می کند مهر( که به یک تسبیح گلی ختم می شود) و اذانیست که خود می گویم . این دوستان هم خانه ای صدای مرا  موقع اذان و نماز می شنوند خدا بهشان صبر دهاد .


۴ نظر:

سعید گفت...

من نفهمیدم چی شد! اذان مالزی بده یا خوب؟ راستی یادت باشه یک دفعه تو skype اذان بگی من بشنوم صدات رو (;

Unknown گفت...

از بامداد روی تو دیدن حیات ماست
امروز روی خوب تو یا رب چه دلرباست
مولانا

امیر گفت...

سعید جان تو رو خدا ، دیگه من اذان می گم که این ها یک دفعه شیعه نشند " قضیه اذان گفتن ملا" می دانی که صدا نیست که :)

امیر گفت...

رضا جان روی خدا همیشه دلربا بوده ولی چشم ما کثیف نمی بینیم باید یک ذره پاکش کنیم ! که پاک کنش هم تو بهتر از من می دانی چیه!

Google Analytics Alternative