web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

تلخی بی انتها

یکی می گفت وبلاگ نوشتن مثل اینکه وسط خیابان بلند بلند خاطره بگید .



دوباره باید به تنهایی عادت کنم ، یک برنامه درس خواندن گذاشتم ولی .

نمی دانم چرا فکر می کردم 17 18 دسامبر وارد این سبز کده شدم ، اما امروز که مدارک ویزا را مرتب می کردم دیدم  نه 14 اهم بوده ...  اما الان می دانم چرا تاریخ مالزی از اون موقع برام  شروع شده بود .
پس الان هم به عبارتی باید در دوران بعد از تاریخ باشیم ، چون معیار تاریخ ام ... 


کاش رهگذر بودم ، جواب رهگذر را دوباره می دهیم ؟




۲ نظر:

ناشناس گفت...

badak nist vali addresse weblogo nabayad be hame dad ,, va kollan nashenas boodan chize khooobieeee ,,

شهرزاد گفت...

آخرین شعرمو تقدیم میکنم به عزیز دور از وطنم امیر از اخترک B612 به حامی لحظه های در هم شکستنم.

میخواهم تنها باشم
رهایم کنید
بی خاطره پاییزی شاید
بی خاطره آواز پرنده ای بر بام!
میخواهم تنها باشم
بی سایه شما آدمک ها
بی رقص شادمانه کودکانتان
میخواهم تنها باشم
با خاطره اندوهی شاید
رهایم کنید!

Google Analytics Alternative