web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

Sleep!

دیشب  "الان 7:03 " از اون شبا بود که خوابم نمی برد و درس هم نمی تونستم بخوانم . اخر سر حدود 4 با زور قرص تا 6 خوابیدم .
اصلا حال دیشبم را دوست ندارم . حالا بدیش این که امروز امتحان دارم سر جلسه خواب قسمت می شه! 
 به هر حال این نیز بگذرد.

ما نیز بگذریم .
نماز را دوست دارم برای قنوت و قنوت را برای این دعا ، مخصوصا خط اول!
الهی كَیْفَ أدْعُوكَ و أنَا أنَا وَ كَیْفَ أقْطَعُ رَجآئی مِنْكَ و أنْتَ أنْتَ ؟
خدای من! چطور صدات کنم که من، منم و چطور ازت نا امید بشم که تو، تویی؟

إِلهی إذا لَمْ أسْئلْكَ فَتُعْطِیَنی فَمَنْ ذَا الَّذی اَسْئَلُهُ فَیُعْطینی؟
خدای من! وقتی ازت چیزی نخواستم، بهم دادی کیو می تونم پیدا کنم که ازش چیزی بخوام و بهم بده؟

راستی یک آرزوی تولد که برام کردن و خیلی دوستش داشتم این بود ایشا.. تا هروقت رو پای خودتی و محتاج خلق نشدی زنده باشی

۲ نظر:

امیر گفت...

إِلهي كَيْفَ أدْعُوكَ و أنَا أنَا وَ كَيْفَ أقْطَعُ رَجآئي مِنْكَ و أنْتَ أنْتَ ؟

إِلهي إذا لَمْ أسْئلْكَ فَتُعْطِيَني فَمَنْ ذَا الَّذي اَسْئَلُهُ فَيُعْطيني؟

إِلهي اِذا لَمْ أدْعُوكَ فَتَسْتَجيبَ لي فَمَنْ ذَا الَّذي اَدْعُوهُ فَيَسْتَجيبُ لي؟

إِلهي اِذا لَمْ اَتَضَرَّعْ اِلَيْكَ فَتَرْحَمَني فَمَنْ ذَا الَّذي اَتَضَرَّعُ اِلَيْهِ فَيَرْحَمُني؟

إِلهي فَكَما فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسى (ع) وَ نَجَّيْتَهُ، اَسْئَلُكَ اَنْ تُصَلِّيَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أنْ تُنَجِّيَني مِمّا اَنَا فيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنّي فَرَجاً عاجِلاً غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ.

خدای من! چطور صدات کنم که من، منم و چطور ازت نا امید بشم که تو، تویی؟

خدای من! وقتی ازت چیزی نخواستم، بهم دادی کیو می تونم پیدا کنم که ازش چیزی بخوام و بهم بده؟

خدای من! وقتی صدات نزدم، جوابمو دادی کیو می تونم پیدا کنم که صداش کنم و جوابمو بده؟

خدای من! اون موقعی که پیشت نیومدم و زاری نکردم، به من رحم کردی کیو می تونم پیدا کنم که پیشش ضجه بزنم و بهم رحم کنه ؟

خدای من! پس همونطور که دریا رو برای حضرت موسی علیه السلام شکافتی و نجاتش دادی ازت می خوام که بر پیامبر و خاندانش درود بفرستی، و منو از این وضعیتی که توش گیر کردم نجات بدی و زود زود، یه گشایشی تو کارام بندازی که تمومی نداشته باشه قسمت می دم به بخشش و مهربونیت، ای مهربونترین مهربونان

شهرزاد گفت...

هرکی این آرزو رو برات کرده خیلی آدم با حالی بوده؛)

Google Analytics Alternative