web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

دل از من برد و روی از من نهان کرد

 پیش بینی اینکه امسال برای دومین سال پی در پی که تولدم را تنهام . پارسال تو تخت ICU بودم . با دو هم اتاقی که مثل این هم اتاقی هام دنیاشون یک زمین دیگه بود . وای البته  نازی برام کیک گرفت و اومد پیشم بعدش .

یادش بخیر 3 تا کتاب تو دو روز . دست اون خانمی که این مدت به من کتاب قرض می داد .درد نکنه ایشا عزیزش بیاد هرچی زودتر پیشش.

امروز بهادر برومند  ( یک چیزی نورایی کدام یکیشون بود ؟) را دیدم راستی به قول خودش چاق شده بود . اون پسر همیشه استخوانی بود تو ذهن من. به هر حال ازش ممنونم به خاطر لطفش . یک چیزی فهمیدم که بروبچ نصفه جاهایی که می رند نه اینکه اونجا بهترین جایی بوده که پذیرش داده به این دلیله که یک چیزی تو اون شهر دارند ! 

فعلا این ترم را تصمیم گرفتم بمونم و یاد بگیرم که با پشه ها  زندگی می شه کرد و باید یه "دی تالک  The talk" با این رفقا بزارم سر نحوه تمیز کردن آشخونه ، آشغالانس هم خودم می شم هر روز آشغالها را می برم بیرون بابا بهتر از این که ... .

ماشا... که همه از من زبون دان ترند اما  The talk  اون صحبتی است که اولیا باید برا بچه هاشون توضیح بدند که قضیه چیه !

۳ نظر:

ناشناس گفت...

hala hameye in harfa che rabti be title dasht ???

امیر گفت...

مممممم این عنوان اول جاش تو متن بود و چند خط هم دنباله داشت . اما خودش گفت این حرفها را داد نزنی بهتره دیدم خیلی می فهمه گذاشتم رو عنوان تا بعدها دنبالش را خصوصی به اهلش بگم .

شهرزاد گفت...

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد
جون بشد دلبرو با یار وفادار چه کرد

omidvaram hamishe salamat bahsi,chera tanha! age be darde inam nakhoram ke rooze tavalode doostam kenaresh basham hala be har tarighi ,dige bayad beram bemiram ,nemizaram tanha bemooni ghol midam:)

Google Analytics Alternative