web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

لجن

قهرقرا که می گویند همین است . 
از خودم بگیر تا دوستانم ، آشنایانم و ... چه مانده است از ما ؟
جز لجن حال چه رنگ سبز باشد چه سیاه ! 
همه همه بوی تعفن میدهیم زیر نقابی که نیستیم مخفی شده ایم . خوب هایمان زجر میکشند کم اند کم اند کم اند .فقلیل العبادی ...
خودم که بدتر از همه ریاکار ، تزویر کار و ....
نقاب هایمان باید همه جا باشند حتی در خارج از ایران ! از چیزی که هستیم فرار می کنیم ...
به قول مه شید دنبال کثافتیم ...
هر چه کثیف تر پر ارزش تر ! 
دیدی فرشته ، فرشته ام اشتباه کردی ؟
دیدی اشتباه گفتی ؟
دیدی ؟

چند ماهی قبل از آمدن به فال تاروت روزانه معتاد شده بودم ! از عید تصمیم گرفتم نگیرم دیگر و نگرفتم.
امروز به مادرم گفتم فال حافظ بگیر- به خودم گفت آخرین فال است برای او .-
دیگر می تواند بخوابد حافظ 
هر چه بود هم بود باشد برای خودم خوب یا بدش بماند ، باشد بعد ها خواهمش گذاشت مانند پستهای منتشر نشده دیگر !


هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative