web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

1فبای ارض تموت

برای سبز ترین دختر روی زمین / نفیسه زارع کهن

سلام! به همه
به همه کسایی که دارند به خاطر عقیده اشون ، حرف شون ، رایشون - دوری ، سختی ، حبس و انفرادی - را تحمل می کنند
کاری ندارم به راستی حرفشون ، برام هم مهم نیست حق با کدام ورِ .

از خودم بدم اومد ، من تو چه فکریم و غربیه های آشنا در کجا . خیلی راحت می تونست هر یک از ما ها اونجا باشه ! مخصوصا الان که پا گذاشتن تو ستاد مثل اینکه جرم شده ! نوشتن هم که گناه کبیره است ! فکر کردن رو که دیگه نگو! یاد پوستر هایی افتادم که حسن طراحشون بود سایت ها گیر دادن به اونها ! یاد زنجیره که فقط حول و حوش مدرسه راهنمایی ما قرار بود نباشه از راه آهن تا تجریش ! زنجیره نمادین ، الان می گم نبودنش آنجا هم نمادین بود !

راستش نمی تونم در این باره حرفی بزنم ، از من نزدیک تر و با قلم رسا تر هستند ! دلم باز داره می گیره ! غصه هام را نمی شه شمرد ! . به هر حال اوضاع ما ها هم دسته کمی از زندان نداره، قسمت تعزیر بدنیش را نداریم ، تو گرمایی مالزی می لرزیم از درد ! خوابمان نمی بُرد ، باز نمی برد دیگر از دوری دوستان ! دوستانی که معلوم نیست کجای دنیاست میعاد گاهشان .1

*********


۲ نظر:

امیر گفت...

bebakhshid ashoftast! vali nemitonestam moratab benevisam
bayad ham ye chizi mineveshtam halam bad bood...

Unknown گفت...

یاد اون روزها به خیر
من خیلی به آینده امیدوارم...
ایشالا درست میشه

Google Analytics Alternative