web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

پدرام

این یک جورایی جواب پدرامِ : 
پدرام جان ، خدا شفا بده همه ما رو ...
جلز ولز کردن هم حالی دارد ، دنیا ها ی هر کس با هم فرق داره ! یاد بگیر خودت را به دیگران تعمیم ندی !
هیچ وقت هم در مورد دیگران قضاوت نکنی ! ممکنه این قدر از بیرون بد به نظر بیاد....
یاد بگیریم که در مورد گذشته و اعمال دیگران قضاوت نکنیم ! شاید این آدم این راه براش بهتر بوده باشه ...
یاد بگیریم نسبت به کسایی که ازشون یک کلمه یاد گرفتیم با احترام حرف بزنیم ...
یاد بگیریم که ارزش دوستی ، دوست داشتن ، دوست داشته شدن نه زمانی است نه مالی...
و ....

اگه با تو بود که همون روز اول می گفتی نرو ، عاشق نشو ، دل نبند .
اما باید رفت ، باید تن به آب  و روغن و آتش  داد . باید سوخت شاید سوخته ات ارزش بیشتری از نسوخته ات داشته باشد .

اما پدرام سعی کن عوض کنی نقشت را می گویم و شاید خودت را! دوست خوبی بودی برام ! آشنای خوبی هستی ولی سعی کن نقش اونی که داغ تازه می کنه تو زندگی دیگران نداشته باشی ! سعی کن مرهم باشی ! آب باشی تا بنزین ...

دنیا ، زندگی بنزین زیاد داره ! سعی کن از دید دیگران هم نظر به دنیاشون بندازی بداً قضاوت کنی ...
این آ رو هم به تو می گم ، هم به خودم ...

 مثل اینکه خیلی راحته به دیگران تعنه زدن ، برای دیگران داستان گفتن !

باز هم معذرت می خوام.

۲ نظر:

پدرام گفت...

گل پسر، بابا عجب پستی!!
جلز ولز کردن به نظرم تو این زمینه خیلی هم خوبه. کلی آدم را بزرگ میکنه، کلی تجربه تازست.
فکر کنم منظورم را نگرفتی اما جوابتو گرفتم!!!

پدرام گفت...

۱-در ضمن نمیدونم چطور از حرفهای خصوصیمون احساس کردی جریانت از بیرون بد به نظر میاد!!! 
اتفاقا از نظر من جزو قشنگ ترین اتفاقاتی که میتونه برا هر کسی بیوفته!
۲-این قسمت نظرات یه جایی نداره که بشه بعضی از کلمات را بولد کرد، مثل خصوصی!!!
۳- به نظر من یه آدم ۲۶ ساله ، مثل من، احتیاج به کسی نداره که ناز و نوازشم کنه. من که دست کسی که بیاد و زخم که هیچی، تمام عیب هام را بکوبه تو سرم را میبوسم.

Google Analytics Alternative