web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

الکی

ما درس سحر در ره ميخانه نهاديم
محصول دعا در ره جانانه نهاديم
ساجده گیری کرده ها ! فکر کنم دعایش این باشد که من از دست هرچی سمپادی و تیزهوشانی نجات بده !
به هر حال این روش زندگی که دوست من انتخاب کرده ، سخت اما امیدوارم که سختی اش براش مثبت باشه . گفتم که قانون الهی که ان مع العسر یسری حالا این سختی های ساجده هم مثل من پی در پی شده  . اما ایشاالله زودتر تر به راحتی اش می رسه از دست من راحت می شه .
فردا باید برم قرار داد خانه را ببندم ان شالله  ! و بمانم منتظر همخانه ! تا کی قراره همپیاله ما بشه…
امروز با ماشین ساجده رانندگی کردم اما شاید توقع زیادی از ماشین کوچولو داریم جفتمون که تو بزرگراه 100 تا را بره و هنگ نکنه …

۳ نظر:

جواد گفت...

خونه جدید مبارک باشه برادر!

Unknown گفت...

خدا همه ی مردم رو از دست سمپادی ها نجات بده. ما که کلا گرفتارشونیم.

Reza گفت...

امیر جان پذیرش اومد
هم خونه نمی خوای داداش؟؟؟
حالا برای ویزا و غیره کجا برم؟
انگار باز باید بروم همون دفتر یه سری دیگه شارژمون کنند.
نمیای ایران؟

Google Analytics Alternative