web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

آتش بگیر تا بدانی چه می کشم احساس سوختن به تماشا نمی شود

مرسی که وبلاگ م را می خوانید و نظر می دید.
من گفتم که این وب لاگ دفترچه خاطرات من است .
سعی می کنم که مرتب بنویسم ! 

امروز جز گم کردن وسایل ام کاری نکردم ! هدست کجا افتاده است معلوم نیست ، شاید اصلا در کتابخانه مانده باشد . فردا صبح باید بروم دنبالش اگر پیدا شود که بعید می دانم . فدای سرتان و سرم ! هواس که نباشد حواس را این جوری می نویسید .
اما این هدست ... راجع به ش بداً می گم .

از عجایب عشق همان بس که همانی آرامت می کند که دلت را بدرد آورده و آتش زده است .


۳ نظر:

ناشناس گفت...

bazie roozegare !! hamishe hamin boode , To mano doost dari , man yeki dige ro doos daram , nafare sevom kio doos dare ?? khoda midoone !!!
kash in doost dashtanha yekam halate behtari be khod migereft ,, kash hame chi khoob pish miraft ?! va shayadam hamin joori behtare , ke hame ye dardi dashte bahsan too deleshoonva ye aaahhhhh bekeshan ghadde deltangishoon !

ناشناس گفت...

من عاشق روح آشفته ات هستم. نمیدونم کی رو دوست داشتی یا داری. اما من ندیده عاشق تو شدم. عاشق اونیه که جسارت درک و اظهار عشقشو داشته باشه. اون ناشناسی که نمیتونه مسئولیت دوست داشتن رو داشته باشه بهتر همین طور ناشناس بمونه. اما من تو رو ستایش می کنم که مثل پروانه پروا نداری. یه روز میام سراغت ... یه روز ناگهان یه روز مبادا... یه روزی مثل همین روزا... منتظرم باش... من با دغدغه هات جوون می گیرم... وقتی بیام مثل صاعقه در برت می گیرم...

ناشناس گفت...

in nashenas ghablie che bahal neveshte ,, khosham oomad ye alameeeeeeeeee ,,
mese saeghe dar baret migiram !! khoshket nakone mese hamoon saeghe !!!

Google Analytics Alternative