web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

شهرام خان


من تازه فهمیدم چرا سیدممد نجفی مشاور پیشمون می گفت معتاد شهرام سبیل و شبی یک ساعت گوش می ده!  7 سال گذشته ، من چقدر امیر هفت سال پیش نیستم ؟ چقدر ایده هام عوض شده ؟ چقدر بزرگ و یا کوچک شدم ؟ و .... اما الان تازه به شهرام سبیل رسیدم !

آدمها را می شه به چند دسته تقسیم کرد عده ای که بود و نبود شون براتون هیچ فرقی نداره اکثر آدمها می رن تو کتگوریه . یک عده جز این مجموعه هستند اما ندیدنشون بهتره ! یکی از دوستان احسان هست که البته من از روز اول ازش خوشم نیامد دلیلش را نمی دونم همون جور که دلیل خوشم امدن از دیگری را نفهمیدم  .اما حسمم و تجربه کم اشتباه می کنه . اون هم فکر کنم همین حس را نسبت به من 
داره ! :دی  ضمیر به اون دوست احسان بر می گرده .







*************************
ما می فهمیم ٬

دلتنگی نیاز به مفعول ندارد
دلتنگی حس است که هجوم می آورد
باقی بهانه ایست
باقی بهانه اند


احساس هماهنگی کردن با کائنات چگونه است؟ احساسی است مشابه با شناور بودن بر روی آب. اگر نگران و عصبی باشی و در برابر آب مقاومت کنی غرق خواهی شد. اما اگر خودت را به آب بسپاری آب از تو حمایت می کند و شناور خواهی شد. این روشی است که می توانی خود را با کائنات هماهنگ کنی.

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative