web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

هركه از يار تحمل نكند يار نباشد

سلام
البته می خواستم چیز های دیگری بگم ولی .....
احتمالا فهمیدید اگر هیچ کاری را هم  بلد نباشم جستجوگر خوبی ام!

امشب می خوام برهنه شم شاید هم ... ! اگه دوست ندارید .همین الان برید بیرون لطفا .

از بچه گی وقتی 5 شنبه ها تو اون مدرسه تیزهوشان ملحد پرور :دی  پنج شنبه ها زیارت عاشورا می خودیم به لعن و نفرین ها که می رسیدم و دلم می لرزید می گفتم هیچ دلیل نداره که من جز آل اباسفیان و آل زیاد نباشم.
خدا پدر آقای محدث را بیامرزه ، یک ذره قرآنی که می خوانم و می فهمم مال اونه . سوره بقره هم اولش همیشه می لرزونه دلم را ! منافق... تعبیرش منم همیشه به نظرم : چون با مسلمینند می گویند با شماییم و چون با شیاطینشان... منافق بودن خیلی آسونه ! به راحتی دروغ!

می خوام بگم که حرف زدن از یک چیزهای حرمت داره انجام یک چیزهایی هم حرمت بیشتر . نمازی که آدم را نگه نداره نخونیش بهتره . این جوری حداقل می شی جز بی نمازا و اون جوری فویل می افته روت بدتره!

کلا صبرم داره بیشتر می شه ! بعد از نماز ظهر ، عصر کلی شاکی بودم از رب که  تو ...
یک باره بنزین بریز روم ! همین جوری دارم آب می شم و تو باز ...
اما نه هیچ وقت خدا بد نمی خواد ، برای هیچ کس ! خودمونیم که ممکنه بد بخوایم یا از خواسته اون در بریم .

قربون كبوتراي حرمت آقا... يا امام رضاي غريب ، تو غريبي و منم توي اين ديار غربت مثل تو غريبم ، به ما هم نظري بنداز.
غریبم ، غریب نتنها اینجا بلکه همجا غریبم :(
گفتم شاید تنهایی ام را پایانی باشد ، اما هست هنوز هم بیشتر از قبل پا برجاست ..


مي شناسمت که دلتنگت مي شوم ....و...نمي شناسي ام که فکر ميکني ....دلتنگي ام دروغ است.
بیشتر می شناسمت اگر بخواهی و باز دلتنگم ...


کلا هم ببخشید بی سرو ته شد این پست  !  از ساعت 8 صبح تا 8 شب کتاب خونه بودم تا ساعت پنج یک ریپورت را از 10 درصد به 100 درصد توپ که نه اما به حد قابل قبول برای تحویل رسوندم . خستم....
اما نمی گفتم یادم می رفت . همچنین که برهنه کردم مونده !

حالا هرکدام از این پاراگراف باید باز شند بعدا.

۱ نظر:

سعید گفت...

امیر، من و امشب یاد محدث انداختی. چی می شد ما تو شش سال راهنمایی و دبیرستان عربی نمی خوندیم. عوضش مفاهیم قرآن به شیوه محدث می خوندیم؟ من که الان یادم نیست اعلال چه کوفتی بود یا فعل امر صیغه مثنی مذکر غائب باب اِفعال چی می شد. ولی عوضش هر وقت جزء اول رو می خونم لذت می برم.

Google Analytics Alternative