web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

دل تنگی

نباید دست و پا زد برای دلتنگ نشدن
گاهی هم باید بنشینیم آرام، تا دلتنگی خودش را جا کند درگوشه نمناک چشم ها.


**********************


این درهم برهم نوشتن ،البته قدیمی است ! یکی از مشکلات من تو امتحان های از راهنمایی به بعد همین بود ! البته منهای درس نخواندن .خودم هم نمی توانستم جواب را پیدا کنم وای به حال معلم ها و استاد ها !


نمونه اش درس کامپیوتر سال اول دبیرستان بود ! معلم داده بود 12 ! دکتر رزازی گفت امیر چرا گند زدی ! (دیگه برنامه نویسی با پاسکال را آن موقع بلد بودم برخلاف حالا ) . اعتراضی کردیم و ورقه را با معلم مربوط دیدیم ، دیدن که چه عرض کنم من برایش خواندم و یا راه حل ها را توضیح دادم  ! 

12 فکر کنم 20 شد، یا 21 :دی (کامپوتر را که یادتان هست از 24 می گرفتند ) 

سعی می کنم از این به بعد در هر پست از یک موضوع بیشتر ننویسم ! تا شلوغ نشود اما تعداد پستها بالا می رود گفته باشم ها ...

شب جمعه است دعایم کنید ...



۳ نظر:

ناشناس گفت...

khob hala ke ghol dadi darham barham nanevisi mibakhshamet va ghol midam postaye bishtaret ro ham bekhoonam :D
shabe joem mage 2a dare ?? ghablan ke chizaye digei dasht ,, onam male moteahheline !!! ey bi adab !!!

امیر گفت...

دیگه وقتی مجرد ها برای اینکه حوصله شون سر نره ، مجبور می شوند دعا کنند که زلزله نیاد ! :دی

امیر گفت...

من نظر های شما را نمی فهمم ، بازیم می خواهید بدهی ، مردی نبود فتاده را پای زدن .
کاش او هم می بخشید ، کاش فرصتی دوباره میداد . همگان دردم را می دانند ولی طبیب ی نیست . چیزی برای پنهان کردن از کسانی که باید بدانند نمانده است .

Google Analytics Alternative