web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

یا چنان بنمای که هستی یا چنان باش که مینمایی


"یعنی: تو می تونی از دلم در بیاری
یعنی: بذار یه کم تو حال خودم باشم
یعنی: تو اصلا میدونی تقویم یعنی چی؟
یعنی: یه بار دیگه زنگ بزنی با 110 میام در خونه تون
یعنی:.....‏
طرف آدم باید فرق "دیگه هیچوقت بهم زنگ نزن" های آدم رو بدونه..." 


اینا باز مال من نبود ! شاید من هم باید می فهمیدم منظور چیست ؟

می گویند دنیا دار مکافات سر هر کس هر بلایی بیاری سرت می آید ! اولینش کجا بوده ؟ من به کی و کجا بدی کرده بودم که این قسمت شد ؟ باورش سخته برای هر کسی شاید حتی نزدیک ترین دوستان ولی 5 سال در خانه خالی مادربزرگ دوستی درس بخونی که سوئد ، بدونی دوستت همیشه خانه ش خالی است ولی تو فقط اونجا درس بخونی ....
باورش سخته این که دل کسی را نخوای بشکونی
باورش سخته تو ذهنت هم اجازه این که به کسی دیگه هم فکر کنی ندی !
دوستانت اینجا و آنجا سرزنشت کنند که ... نیستی . و...

ولی آخرش نسیب دوری بشه و قسمت آه !

در فیس بوک آقا محسن هفت شهر عشق را نوشته بود که شهر آخر اشک است و آه  و تنهایی .
کسی گفت به این شهر رسیدن تازه درک عشق است ! راست گفت من از این شهر بدم می آمد ولی حالا که فکر می کنم می بینم که خیلی قشنگی این جاست ! حس این که جرات نگاه کردنش را نداشته باشی .
بترسی بری پیشش چون می گه دوست نداره یک لحظه هم ببینت ! از ناراحت کردنش بترسی.

گرچند یک شیطونی هایی هم می کنی این وسط ها ولی باز هم دوست داری به حرفاش احترام بگذاری ...

قسمت ما آه هست درد ! دوران دولت ما مستعجل بود ولی اثراتش ماندگار .

ولی من جواب چراهامو نگرفتم .





هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative