web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

اسرار غمش گفتم در سينه نهان دارم/ رسواي جهانم کرد اين رنگ پريدن ها

دوستم ، این چند روزه حالم را می پرسید و نگرانم بود . امروز آمد به دیدنم در کتابخانه ! شاید با دیدنم آرامتر شده بود.گفته بودم  دوست خوب کیمیاست .
چند وقت پیش با دخترکی  از آشنایان دور چت می کردم ، گفت خوبی تو این است که همیشه می خندی؟ گفتم منظورت این است که دیوانه ام ؟ گفت نه برای خندیدن نیاز به دلیل نداری ...
راست می گفت ، خنده ولبخند تنها هدیه ای ست که می توانم به دیگران بدهم . گناه آنان چیست که چهره دربه داغان مرا عبوس ببینند شاید این خنده اندکی دلشان را شاد کند .هر که باشد.
 داستان این است ، جکی تعریف نشده برای خود بگو تا بخندی و دیگران را نه هراسانی ...

خدایا به خاطر دوستانم ، شکرت !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تو برای خندیدن نباز به دلیل نداری. اما برای دوست داشتن چرا. برای عشق ورزیدن همواره.دوست خوب کیمیاست. دوستی کیمیاست. دوست داشتن کیمیا. دوست داشته شدن را دیگر هیچ نگو...

Google Analytics Alternative