web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

دلا دلالت خیرت کنم به راه نجات مکن به فسق مباهات و زهد هم مفروش

اصل لاله کبوتری یادتونه؟
یه اصل بدیهی که می گفت اگه کفترا از لانه ها بیشتر باشند حتما یک لانه هست که دو تا کفتر توشند  ! حالا تو لانه چه خبره به من و شما هم ربطی نداره ! 
 بحث من خصوصیات  آدمیه ! هر آدم ها با تمام تفاوت هاشون  ، مهارت های که بهش افتخار می کنند شبیه همه ! یکی به برنامه ریزی بلند مدتش می نازه یکی به شراب خوردنش ، یکی به توان محاسباتیش .یکی به فحش دادنش یکی به روی نرو رفتنش و...
اما باز هم این مهارتها که قابلیت ستایش را دارند! محدود اند پس هزاران و میلیون ها نفر تو این توپ قلی قلی هستند که مهارت ها شون مثل من و شماست حتی بهتر ...
تازه فی الذات این مهارت ها هستند که ارزش داذند ، قیافه، قد و ... در نفس بی ارزشند چون دست ما نبودند صد البته این دوره و زمونه بیشتر دخترا که کلا خودشون نیستند به قول مازیارپپسی دختر صبح توی رخت خواب معلوم می شه چه شکلیه ! البته این که چه جوری آرایش کنند هم یه مهارتِ ! مثل خانم الف در فناپ که واقعا حرف مازیار در موردش صدق می کرد ! :دی

مثله مهم شناخت خصوصیات خودتون ! اگه از اون خصوصیات راضی هستید ، که چه خوب می توانید تقویت ش کنید و گرنه دو تا کار می شه انجام داد ! تحمل ! یا حذف اون خصوصیت " عمل جراحی بینی ! "

اما شناختن هم به این راحتی نیست ! ممکنه از دیگران بشه نظر خواست که من چه جوریم ولی هیچ کس به اندازه خود آدم خودش ر
ا نمی شناسه ولی باز هم نشان دادن اون خود شاید سخت باشه !  اگر شناختید می تونید مثل مازیار ازش استفاده کنید اینکه این سیاهک می توانه راحت همه چی را جلوت بیاره ممکنه ه به ذائقه شما خوش نی آید مشکل شماست نه اون ... مازیار خودش را شناخته می داند با این طرز حرف زدن در مقابل خیلی ها کارش جلو می ره .حالا  اگه من حال مازیار را می پرسم و اون در جواب میگه .....  این مشکل منه که بعد 11 سال باز هم بمن برمی خوره از جواب این هندیه !

سپیده حرف قشنگی می زد می گفت عوض کردن رفتار های ذاتی باعث می شه به بیراه بری ! گم شی بری جاده خاکی ! بهترین ش قبول خودته با شرایط خودت و تقویت نکات مثبتت !

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative