web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

آرامش

نمی دانم چرا در بین این همه آدم که چت می کنم ، حرف زدن با مه شید آرام م می کند . شاید این بی ربطی  که بین مان هست باعث ش می شود . هر چه می خواهم را می توان گفت بدون این که حس کنی چیزی دیگری برداشت می کند ! دعا کردنش هم به آدم نرقته این دختر دیدن حقیقت را دعا کرد ! به نفرین بیشتر می ماند این دعاا ! حقیقت خودم وحشتناک است وای به حال دیگران ! جدا ما آدم ها بدون نقاب چه گونه ایم ؟ درونمان چیست ! پشت حجاب اخلاقی مان چیست ؟ در درون سرمان چه  می گذرد !
فرشته می گفت از ایرانی ها فرار کردم من می گم از آدم ها باید فرار کرد !  راستی یک دلیل اینکه فرشته نزدیک است این بی تکلف بودنش است ! خودش است و خودش . حس نمی کنی قائم شده باشد پشت خود ساختگی اش ! راحت است آدم ، معذب نیست .حقیقتش با خودش خیلی نزدیک است  و زیباست .اکثردیگران خودشان نیستند ! تو هم نمی توانی خودت باشی .

 البته این خود من ، حقیقیت من ، واقعاً وحشتناک است انگار ! دافعه اش بیشتر است این بچه شیطان ...

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative