web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

محتسب داند که حافظ عاشق است

 امتحان ریهب که فقط جزوه اش دستم بود و... ، کلا هم قابل پیش بینی نیست این ازوان ! از اون آدمهای دورو است یک جوری و همه از دستش شاکی... 
اما فرشته خانم سر تلمدیسن بداد رسید ! گرچند همان ریهب را باز او نگرانیش بیشتر از من بود . 
اگه جزوه خلاصه اون نبود این آشفته بازار ذهن را جمع کردنش محال بود برای من . 
بدون اون جزوه می رفتم کتاب خانه الکی و زمان می گذارندم احتمالا الکی تر ! اما دیگر در سر سیگنال خواهری را ایشون و برادری را دیگری کامل کردند . خدا خیرشان دهد که من محبتشان را جبران نمی توانم بکنم . 

اما باز امان از حواس ناجمع که ولش کنی می رود یمن و فیل ش هم که در هندوستان باید دنبالش بگردی ! باز در کتابخانه بهتر از خانه و در کنار دوستان بهتر از جفتشان مهار دارد این حواس !

و راست ی که  GOD is Kind است به همه  ، حتی من  !

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative