web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

دلالت کنم به شرط دوستی؟

وقتی برای دوست داشتن دلیل داشته باشید ، اگه دلیل از بین بره دیگه دوست هم  ندارید ! حالا دلیل تون هرچی می خواد باشد! 
اما اگر دلیل نباشه، احتمالا هر چه قدر هم فکر کنید و بخواهید از بین ببریدش نمی تونید ! این خوب یا بد نمی دانم ؟

من که 5 ، 6 ماه دنبال دلیل گشتم که خودم باور کنم اما دلیل  پیدا نشده ! هر چند یکی گفت  تنهایی و .... اما می گم اینا نیست تو این دوره زمونه راحت میشه کسی را پیدا کرد باهاش سینما رفت ، قهوه خورد و ...
پس وقتی تنها نباشی پس نباید به اون فکر کنی ، دیگه از خواهر نزدیک تر داریم ؟ نازی که اینجا بود ذهن من  باز باهاش نبود.

۱ نظر:

hossein گفت...

بهترین دلیل دوستی خود دوستی است.ممکن است دوست از دست برود. اما دوستی هرگز از دست نمی رود مگر آن که تو خود پیش از آن از دست رفته باشی.

Google Analytics Alternative