web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

تفاوت

این رفیق دومی هندی ما اومد!
رفته بود هند داماد بشه که برگشت ! صبح من گفتم که یک چند دقیه بخوابم که این خواب دم صبح شیرین تا نه و ربع طول کشید و با زنگ این آقا بیدار شدم . اولش که داشتم پا می شدم کلی بد و بیراه که این ها کلید نمی برند با خودشون و ... در که باز کردم اولش فکر کردم کیه ! بعد تبریک و مبارک باد ....
ولی این بغل کردن این ها هم یک جور دیگست ها ! دیدید که برادران اهل سنت چه جوری مفاحصه ! محافصه ! ؟ می کنند .



خوب به هر حال خواب موندن ما حکمتش شاید این بود که خدا دوست نداشت این مرد پشت در بمونه ! شاید الان که داد مازیار در بیاد البته خوبیش این که معولا این جارو کسی نمی خونه ! و شروع کنه به فحش دادن  . 

۴ نظر:

Unknown گفت...

مصافحه (;

Unknown گفت...

سلام، چراغ سبز آشنایی است.
وقتی دو نفر به هم می رسند، نگاه ها که به هم می افتد، چهره ها که رو در رو قرار می گیرد، نخستین علامت صداقت و مودت و بر داری، «سلام دادن» است و در پی آن، دست دادن و«مصافحه».

* پیامبر اکرم‌ (صلی الله علیه و اله) نیز فرمود:«اذا تلاقیتم، فتلاقوا بالتسلیم و التصافح»؛

هر گاه یکدیگر را دیدار کردید، با «سلام» و «دست دادن» با هم دیدار کنید.
از جمله دستورات مهم اسلام خوشرویی و حسن معاشرت با برادران دینی است که از جمله این آداب، مصافحه (دست دادن با هم) و معانقه (در آغوش گرفتن یکدیگر) است.

Unknown گفت...

copy paste

امیر گفت...

باز دم رضا گرم ! حوصله این که سرچ کنم و درست بنویسم نبود راستی پس معانقه شون که با ما فرق دارد!

Google Analytics Alternative