web stats tools

جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

اسلام

چه کار کرده اید با اسلام ...
چه کار کرده اید با لباس پیامبر که خودتان هم حاضر نیستید جز در محافل رسمی خودتان بپوشید ...
چه کرده اید با ایمان مردمان ؟ کجایش گذاشته اید که نواده مراجع نجفتان خرافاتاش می خوانند ..
شاید ایده ها و دین مان خرافات باشد ! اما من ی که عمل به آنها نمی کنم خرافات نمی دانمش ... نه همه اش ...


رمضان شیطان در بند است ! و من از همیشه گناه کار تر .... شیطان باید لنگ بیاندازد در برابرم...
کاش می توانستم دوستم را آرام کنم ، کاش می توانستم خودم را آرام کنم ! کاش...

  کم کم ک وقت اش است دوباره فیس بوکم را ببندم ...
سفر ی در راه است ... دیدار با صاحبان حقوق 
پسر خوبی نبوده ام ، همان طور که معلم خوبی ، دوست خوبی ....


13 اهم رمضان است اینجا .. و ایران 12 اهم شب قدر هایم که قروقاتی می شوند ... و دعاهایم نیز...
خدایا :
دوستت دارم را با من بسیار بگو...دوستم داری را از من بسیار بپرس!!

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative